Specjalista ds. obsługi konsumenta

wielkopolskie / Poznań

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi konsumenta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/23/1708
OBOWIĄZKI:
Praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, kontakt mailowy i telefoniczny z konsumentem w języku angielskim
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość systemów SAP, SALESFORCE. Pracodawca nie wymaga posiadania certyfikatu SAP, SALESFORCE. Nie jest wymagany certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 400 do 5 756,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku

Pracownik obsługi klienta na stacji benzynowej

łódzkie
bieżąca obsługa klientów, rozładunek towaru , zarządzanie towarem na stacji , prace porządkowe (bez obsługi paliw) Wymagania konieczne: Uprawnienia: ! umiejętność pracy w zespole...
Opublikowano: wczoraj
Praca.pl

Specjalista ds. obsługi zgłoszeń w języku angielskim

dolnośląskie
Zakres obowiązków: Weryfikacja statusów przesyłek i informowanie klientów o opóźnieniach Kontakt mailowy z klientami i innymi działami w celu wyjaśnienia sytuacji Dokumentowanie przebiegu...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim

śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie...
Opublikowano: wczoraj