Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi konsumenta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/23/1708
OBOWIĄZKI:
Praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, kontakt mailowy i telefoniczny z konsumentem w języku angielskim
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość systemów SAP, SALESFORCE. Pracodawca nie wymaga posiadania certyfikatu SAP, SALESFORCE. Nie jest wymagany certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 400 do 5 756,4 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Pracownik obsługi klienta na stacji benzynowej
łódzkie
bieżąca obsługa klientów, rozładunek towaru , zarządzanie towarem na stacji , prace porządkowe (bez obsługi paliw) Wymagania konieczne: Uprawnienia: ! umiejętność pracy w zespole...
Opublikowano: wczoraj
Praca.pl
Specjalista ds. obsługi zgłoszeń w języku angielskim
dolnośląskie
Zakres obowiązków: Weryfikacja statusów przesyłek i informowanie klientów o opóźnieniach Kontakt mailowy z klientami i innymi działami w celu wyjaśnienia sytuacji Dokumentowanie przebiegu...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie...
Opublikowano: wczoraj