Specjalista ds. obsługi konsumenta

wielkopolskie / Poznań

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi konsumenta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/23/1696
OBOWIĄZKI:
Praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, kontakt mailowy i telefoniczny z konsumentem w języku angielskim
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość systemów SAP, SALESFORCE. Pracodawca nie wymaga posiadania certyfikatu SAP, SALESFORCE. Nie jest wymagany certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 400 do 5 986,66 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim

śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie...
Opublikowano: wczoraj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: wczoraj
GFL sp. z o. o.

Młodszy Konsultant Klienta

mazowieckie
ZADANIA Obsługa przydzielonych Klientów i utrzymywanie z nimi relacji Rozwiązywanie problemów i sporządzanie raportów Współpraca z innymi działami Obsługa narzędzi TMS, WMS WYMAGANIA...
Opublikowano: wczoraj