Specjalista ds. obsługi konsumenta

wielkopolskie / Poznań

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi konsumenta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/23/0515
OBOWIĄZKI:
Praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, kontakt mailowy i telefoniczny z konsumentem w języku angielskim, praca w godz. 00.00-08.00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

doświadczenie na stanowisku specjalista ds. obsługi konsumenta, bardzo dobra znajomość systemów SAP, SALESFORCE bez wymagania certyfikatów systemowych, znajomość języka angielskiego C1 (nie jest wymagany certyfikat potwierdzający poziom znajomości języka na C1)

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 400 do 5 756,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

lubelskie
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie...
Opublikowano: wczoraj
GRUPA PZU

Specjalista Obsługi Klienta

pomorskie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer Advisor with Korean

mazowieckie
Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best...
Opublikowano: wczoraj