Specjalista ds. obsługi kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Warszawa, Twarda 18
Dussmann Polska Sp. z o.o., międzynarodowa firma świadcząca usługi z zakresu Integrated Facility Management, do swojego Zespołu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym w oparciu o Umowę o Pracę oraz bardzo korzystny system premiowy uwarunkowany efektywnością działań.
- Dużą samodzielność w działaniu i możliwość rozwoju w strukturach organizacji.
- Przyjazną kulturę organizacyjną opartą na wzajemnym zaufaniu i zaangażowaniu.
- Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie merytoryczne przełożonych.
- Szeroki wachlarz benefitów pozapłacowych, opieka lekarska.
Oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodne prowadzenie negocjacji biznesowych.
- Doświadczenia w obszarze obsługi Klienta.
- Doskonałej umiejętności myślenia strategicznego i analizy informacji dotyczących rozwoju biznesu w zakresie oceny opłacalności i rentowności projektu
- Wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych, komunikacyjnych i budowania trwałych, pozytywnych relacji interpersonalnych z Klientem
- Umiejętności diagnozowania i rozumienia potrzeb Klienta
- Bardzo dobrej znajomości MS Office (zwłaszcza Excel, Power Point)
- Doświadczenia w pracy biurowej i na systemach informatycznych (wprowadzanie danych, tworzenie raportów itp.)
Zakres obowiązków:
- Utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami opartych na przejrzystej komunikacji i wzajemnym szacunku w ramach partnerstwa biznesowego.
- Optymalizacja kosztów obsługi Klientów.
- Dbanie o Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w systemie elektronicznym.
- Zarządzanie kontraktami w systemie SAP.
- Przygotowywanie raportów i zestawień.
- Weryfikacja faktur wprowadzanych do systemu.
- Pozyskiwanie nowych kontraktów oraz rozszerzanie zakresu oferowanych usług dla już obsługiwanych kontraktów.
- Obsługa kontraktów międzynarodowych w zakresie administracyjnym (umowy, aneksy, koordynacja zadań poszczególnych działów obsługujących kontrakt).
- Wsparcie Działu Sprzedaży i Operacji przy kompletowaniu dokumentacji do postępowania przetargowego.
Zobacz podobne oferty
Lava Group S.C
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
mazowieckie
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and...
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu...
Opublikowano: dzisiaj