Ogłoszenie numer: 9750688, z dnia 2025-04-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych
Miejsce pracy: Pyskowice
Opis stanowiska
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi,
- Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań,
- Dążenie do maksymalnej satysfakcji Klienta, zapewniając płynność i efektywność obsługi.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze Klienta (warunek konieczny),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Wykształcenie min. średnie (mile widziane w zakresie logistyki),
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziane:
- Znajomość systemów takich jak STAR, Softsped, DB Connect, Dispatch.
Oferujemy
- Pracę zdalną lub hybrydową w godzinach 8:00-16:00,
- Umowę o pracę z wynagrodzeniem podstawowym oraz premią miesięczną,
- Możliwości rozwoju zawodowego, w tym udział w projektach, szkoleniach i kursach,
- Dostęp do bogatego pakietu socjalnego, w tym opieki medycznej, karty Multisport i ubezpieczenia na życie,
- Program emerytalny PPE oraz dofinansowanie do nauki.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: dzisiaj
GFL sp. z o. o.
Młodszy Konsultant Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa przydzielonych Klientów i utrzymywanie z nimi relacji Rozwiązywanie problemów i sporządzanie raportów Współpraca z innymi działami Obsługa narzędzi TMS, WMS WYMAGANIA...
Opublikowano: dzisiaj