Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Obsługa klienta przed i po sprzedaży, w tym zapytania przez różne kanały: formularz, e-mail, czat, i media społecznościowe.
- Zarządzanie reklamacjami gwarancyjnymi i technicznymi problemami.
- Doradztwo produktowe i prezentacja ofert specjalnych.
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi.
- Utrzymanie wysokiej jakości obsługi i pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka polskiego oraz dobra znajomość angielskiego.
- Doświadczenie w obsłudze pakietu Microsoft Office i klienta, preferowane doświadczenie w produktach konsumenckich.
- Umiejętność szybkiej i sprawnej obsługi zapytań, pozytywne nastawienie do pracy zespołowej.
Oferujemy:
- Nowoczesne miejsce pracy w centrum miasta, dostęp do szkoleń online.
- Atrakcyjne bonusy za polecenie i przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Doradca techniczny z niemieckim
śląskie
Odbieranie zgłoszeń niemieckojęzycznych klientów, wsparcie w zakresie gwarancji, napraw i obsługa CRM dostosowana do potrzeb klienta. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (poziom C1),...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with Danish
pomorskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with Danish
wielkopolskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: dzisiaj