Specjalista ds. obsługi klienta

lubelskie / Lublin

Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/0927
OBOWIĄZKI:
Telefoniczna obsługa klienta firmy telekomunikacyjnej– połączenia przychodzące oraz wychodzące.Doradztwo w zakresie doboru oraz sprzedaż usług klientom firmy.Wprowadzanie zgłoszeń i zleceń od klientów do systemu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: komunikacja sprzedażowa
Uprawnienia: dobra obsługa komputera


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 704 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.

Non-Voice Support Specialist Agent with German/ Greek/ Italian/ Spanish or Czech

mazowieckie
Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working...
Opublikowano: dzisiaj
DONE Deliveries sp. z o.o.

Pracownik biurowy z językiem angielskim

małopolskie
Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy

Pracownik ds. obsługi klienta

podkarpackie
OBSŁUGA KLIENTA, WYKONYWANIE CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNYCH, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...
Opublikowano: wczoraj