US GROUP Sp.z o.o. jest oddziałem międzynarodowej firmy logistycznej USA TRANS LLC. Specjalizujemy się w kompleksowych usługach logistycznych dla hurtowych dealerów samochodowych oraz salonów samochodowych, zajmujących się importem pojazdów z Ameryki i Kanady. Nasza firma zapewnia pełne wsparcie w procesie transportu, obsługi celnej oraz logistyki, aby dostarczać naszym klientom najwyższej jakości rozwiązania.
USATRANSCAR.COM
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Warsaw Hub
Zadania:
- Komunikacja z partnerami biznesowymi w formie telefonicznej i pisemnej
- Utrzymywanie kontaktu z przewoźnikami i koordynacja transportu
- Wsparcie przy przygotowywaniu dokumentów
- Prowadzenie oficjalnej korespondencji e-mailowej
- Praca z programami: Microsoft Word i Excel
Wymagania:
- Biegła znajomość języka polskiego (zarówno w mowie, jak i w piśmie)
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Dobra organizacja pracy i samodzielność
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w trybie wielozadaniowości
- Doświadczenie w kontaktach z klientem będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Pracę w nowoczesnym biurowcu Warsaw HUB – komfortowe i w pełni wyposażone biuro w świetnej lokalizacji
- Dostęp do przytulnej kuchni z pełnym wyposażeniem: świeża kawa, herbata, przekąski – wszystko do dyspozycji pracowników
- Atrakcyjne wynagrodzenie: stabilna pensja podstawowa + motywujący system premiowy
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–18:00 – wolne weekendy!
- Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, a po okresie próbnym możliwość przejścia na umowę o pracę
- Otwartość na kandydatów z Ukrainy i Białorusi – warunkiem jest swobodna znajomość języka polskiego
Zobacz podobne oferty
G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny
podkarpackie
Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych...
Opublikowano: wczoraj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
lubelskie
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie...
Opublikowano: wczoraj