Jesteśmy największą siecią szkół policealnych i liceów, kształcącą osoby dorosłe w trybie zaocznym i stacjonarnym. Podczas gdy wiele szkół niepublicznych ogranicza lub kończy działalność, nasz zaangażowany i oddany zespół ciągle się rozwija.
Obecnie poszukujemy do naszego zespołu kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łomża
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ:
- Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących.
- Realizowaniem planów sprzedażowych.
- Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy.
- Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły.
APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:
- Doświadczenie w pracy z ludźmi.
- Odwagę w kontaktach osobistych i telefonicznych.
- Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów.
- Nastawienie na cele sprzedażowe.
- Wielozadaniowość.
- Dyspozycyjność w godzinach 9-17 oraz wybrane soboty.
Aplikuj już teraz!
PRZYGOTOWALIŚMY DLA CIEBIE:
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy.
- Możliwość korzystania ze szkoleń.
- Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna.
- Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju.
Zobacz podobne oferty
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich...
Opublikowano: dzisiaj
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
pomorskie
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych....
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
mazowieckie
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników...
Opublikowano: dzisiaj