Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Ogłoszenie numer: 9864148, z dnia 2025-05-22

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów według najwyższych standardów
  • Realizacja celów satysfakcji klienta wyznaczonych przez menedżerów
  • Aktywne słuchanie i identyfikacja potrzeb klienta w celu znalezienia optymalnego rozwiązania

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego (C1)
  • Wysoka kultura osobista i empatia w kontakcie z klientem
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Motywacja do rozwoju i chęć zdobywania nowych kompetencji

Oferujemy

  • Szkolenia i ścieżki awansu – 92% kadry managerskiej zaczynało jako konsultanci
  • Pakiet socjalny: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna
  • Pracę w nowoczesnym biurze na Mokotowie (Warszawa)
  • Programy wsparcia zdrowego stylu życia i benefity rodzinne (prezenty świąteczne dla dzieci)
  • Dostęp do platform e‑learningowych i wewnętrznych szkoleń
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

GRUPA PZU

Specjalista Obsługi Klienta

śląskie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: dzisiaj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: dzisiaj