Ogłoszenie numer: 9864148, z dnia 2025-05-22
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów według najwyższych standardów
- Realizacja celów satysfakcji klienta wyznaczonych przez menedżerów
- Aktywne słuchanie i identyfikacja potrzeb klienta w celu znalezienia optymalnego rozwiązania
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego (C1)
- Wysoka kultura osobista i empatia w kontakcie z klientem
- Znajomość pakietu MS Office
- Motywacja do rozwoju i chęć zdobywania nowych kompetencji
Oferujemy
- Szkolenia i ścieżki awansu – 92% kadry managerskiej zaczynało jako konsultanci
- Pakiet socjalny: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna
- Pracę w nowoczesnym biurze na Mokotowie (Warszawa)
- Programy wsparcia zdrowego stylu życia i benefity rodzinne (prezenty świąteczne dla dzieci)
- Dostęp do platform e‑learningowych i wewnętrznych szkoleń
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
GRUPA PZU
Specjalista Obsługi Klienta
śląskie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: dzisiaj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: dzisiaj