Ogłoszenie numer: 9863470, z dnia 2025-05-30
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Toruń, Św. Katarzyny 4
Nr Ref.: StPr/25/0748
Opis stanowiska
- Wsparcie administracyjne działań firmy - praca w sekretariacie
- Prowadzenie i aktualizacja treści na stronie internetowej firmy
- Tworzenie i publikowanie treści na profilach firmy w mediach społecznościowych
- Planowanie i realizacja kampanii marketingowych w Internecie
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
- Znajomość podstaw marketingu internetowego oraz obsługi social mediów w celach biznesowych
Wymagania
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
- Uprawnienia: Social media w marketingu i reklamie
- Uprawnienia: Elastyczność, wysoka motywacja, doświadczenie w kontaktach z klientami, dobre maniery
- Uprawnienia: Umiejętności interpersonalne
Wymagania inne:
- Umiejętność tworzenia treści marketingowych
- Umiejętność planowania i realizacji działań marketingowych
- Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Oferujemy
- Miejsce pracy: Toruń
- Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
- Wynagrodzenie brutto: 4 666 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
DONE Deliveries sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych
małopolskie
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań...
Opublikowano: wczoraj
Bank Spółdzielczy w Raszynie
Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
Opis Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa. Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości. Zapewnienie obsługi transakcji gotówkowych. Aktywna sprzedaż...
Opublikowano: wczoraj
GFL sp. z o. o.
Młodszy Konsultant Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa przydzielonych Klientów i utrzymywanie z nimi relacji Rozwiązywanie problemów i sporządzanie raportów Współpraca z innymi działami Obsługa narzędzi TMS, WMS WYMAGANIA...
Opublikowano: wczoraj