Specjalista ds. obsługi klienta

podkarpackie / Rzeszów

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/1391
OBOWIĄZKI:
Rejestrowanie pacjentów stacjonarnie, telefonicznie i internetowo; odpisywanie na maile; informowanie pacjentów; dbanie o wizerunek firmy, prowadzenie socjalmediów; wykonywanie rolek, postów, stories; Prowadzenie dokumentacji firmy; realizacja zamówień sklepu internetowego; dbanie o stany magazynowe firmy; załatwianie prostych spraw urzędowych; obsługa urządzeń biurowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Uprawnienia: dobra organizacja pracy


Wymagania inne:

Wymagane orzeczenie o niepełnosprawności (dowolne, może być na wózku inwalidzkim, pracodawca jest przystosowany do osób niepełnosprawnych).Wymagany miły głos, poprawność językowa.Wymagana pracowitość oraz kultura osobista, prezencja, miłe i spokojne usposobienie.Wymagana możliwość zarejestrowania się w PUP jako osoba poszukająca pracy lub bezrobotna.

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

Specjalista do spraw obsługi klienta

mazowieckie
Układanie towarów na półkach, przygotowanie ciepłych posiłków, zapoznanie się z obsługa kasy fiskalnej, terminalem, lotto, sprzątanie sklepu, skanowanie towarów, drukowanie cen towarów,...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta

warmińsko-mazurskie
Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych,...
Opublikowano: wczoraj
Grupa Pascal

Specjalista ds. Obsługi Klienta

łódzkie
Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania...
Opublikowano: wczoraj