Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/1391
OBOWIĄZKI:
Rejestrowanie pacjentów stacjonarnie, telefonicznie i internetowo; odpisywanie na maile; informowanie pacjentów; dbanie o wizerunek firmy, prowadzenie socjalmediów; wykonywanie rolek, postów, stories; Prowadzenie dokumentacji firmy; realizacja zamówień sklepu internetowego; dbanie o stany magazynowe firmy; załatwianie prostych spraw urzędowych; obsługa urządzeń biurowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Uprawnienia: dobra organizacja pracy
Wymagania inne:
Wymagane orzeczenie o niepełnosprawności (dowolne, może być na wózku inwalidzkim, pracodawca jest przystosowany do osób niepełnosprawnych).Wymagany miły głos, poprawność językowa.Wymagana pracowitość oraz kultura osobista, prezencja, miłe i spokojne usposobienie.Wymagana możliwość zarejestrowania się w PUP jako osoba poszukająca pracy lub bezrobotna.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Rzeszów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Specjalista do spraw obsługi klienta
mazowieckie
Układanie towarów na półkach, przygotowanie ciepłych posiłków, zapoznanie się z obsługa kasy fiskalnej, terminalem, lotto, sprzątanie sklepu, skanowanie towarów, drukowanie cen towarów,...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta
warmińsko-mazurskie
Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych,...
Opublikowano: wczoraj
Grupa Pascal
Specjalista ds. Obsługi Klienta
łódzkie
Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania...
Opublikowano: wczoraj