Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/0927
OBOWIĄZKI:
Telefoniczna obsługa klienta firmy telekomunikacyjnej– połączenia przychodzące oraz wychodzące.Doradztwo w zakresie doboru oraz sprzedaż usług klientom firmy.Wprowadzanie zgłoszeń i zleceń od klientów do systemu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: komunikacja sprzedażowa
Uprawnienia: dobra obsługa komputera
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 704 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Pracownik obsługi klienta
śląskie
Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy do spraw zatrudnienia po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu. Zakres obowiązków:...
Opublikowano: wczoraj
GRUPA PZU
Specjalista Obsługi Klienta
pomorskie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: wczoraj
Lava Group S.C
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi...
Opublikowano: wczoraj