Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/1188
OBOWIĄZKI:
stała komunikacja z członkami zespołu, pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim, ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m. in. rynki wschodnie, a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; obsługa posprzedażowa klientów; budowa i utrzymanie przyjaznych relacji z klientami; reprezentacja firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami; pomóc w rozwiązywaniu problemów oraz przyjmowanie reklamacji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: analityczny umysł
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 724 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista obsługi klienta
śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. relacji z klientem B2B
podkarpackie
rozwijanie kontaktów z profesjonalnymi twórcami wizualnymi, prowadzenie spersonalizowanych działań sprzedażowych, udział w wydarzeniach branżowych i inicjatywach promocyjnych, dbanie o...
Opublikowano: dzisiaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
pomorskie
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7800 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3...
Opublikowano: dzisiaj