Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/25/0747
OBOWIĄZKI:
Praca polegająca na obsłudze pacjenta w ramach diagnostyki obrazowej, administracja dokumentami, przepisywanie z odsłuchu wyników badań ( warunek konieczny brak dysortografii i dysleksji).Praca w godzinach 8:00-20:00 pn-pt.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa klienta
Wymagania inne:
ukończony kurs rejestratorki medycznej będzie dodatkowym atutem, umiejętność szybkiego, bezbłędnego pisania na klawiaturze, biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Opole
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 34,00 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Pracownik obsługi klienta
dolnośląskie
Pomoc doradcom klienta, obsługa osób bezrobotnych, udzielanie informacji o ofertach pracy i innych propozycjach aktywizacji, pomoc w przygotowywaniu i wysyłce korespondencji, wykonywanie zadań...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Specjalista ds. obsługi klienta serwisu
zachodniopomorskie
Zakres obowiązków- sprawne udzielanie pomocy technicznej i utrzymywanie relacji z klientami- realizacja i kontrola przebiegu wszystkich procesów serwisowych od momentu ich rozpoczęcia do...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
lubelskie
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj