Specjalista ds. obsługi klienta

opolskie / Opole

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/25/0747
OBOWIĄZKI:
Praca polegająca na obsłudze pacjenta w ramach diagnostyki obrazowej, administracja dokumentami, przepisywanie z odsłuchu wyników badań ( warunek konieczny brak dysortografii i dysleksji).Praca w godzinach 8:00-20:00 pn-pt.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa klienta


Wymagania inne:

ukończony kurs rejestratorki medycznej będzie dodatkowym atutem, umiejętność szybkiego, bezbłędnego pisania na klawiaturze, biegła obsługa komputera, Microsoft Office

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 34,00 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Pracownik obsługi klienta

dolnośląskie
Pomoc doradcom klienta, obsługa osób bezrobotnych, udzielanie informacji o ofertach pracy i innych propozycjach aktywizacji, pomoc w przygotowywaniu i wysyłce korespondencji, wykonywanie zadań...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Specjalista ds. obsługi klienta serwisu

zachodniopomorskie
Zakres obowiązków- sprawne udzielanie pomocy technicznej i utrzymywanie relacji z klientami- realizacja i kontrola przebiegu wszystkich procesów serwisowych od momentu ich rozpoczęcia do...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

lubelskie
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj