Ogłoszenie numer: 9782200, z dnia 2025-05-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail.
- Raportowanie w systemie CRM.
- Nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami.
Wymagania
- Rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta.
- Znajomość j. niemieckiego - C1 i angielskiego - B2.
- Dbałość o szczegóły, profesjonalizm.
- Doskonała samoorganizacja.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium.
- Znajomość systemu CRM.
- Zainteresowanie motoryzacją.
Oferujemy
- Możliwość pracy w 100% zdalnej.
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Szkolenia specjalistyczne w branży motoryzacyjnej.
- Świadczenia, m.in. kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka zdrowotna.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie pracy.
- Umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim
mazowieckie
Praca w 100% zdalna Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Pracownik ds. obsługi klienta
pomorskie
- obsługa węzła betoniarskiego,- zamawianie części do samochodów i maszyn,- wsparcie w sprzedaży towarów i usług, - dostawa zamówionych towarów do klientów, - obsługa komputera Wymagania...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Doradca techniczny z niemieckim
śląskie
Odbieranie zgłoszeń niemieckojęzycznych klientów, wsparcie w zakresie gwarancji, napraw i obsługa CRM dostosowana do potrzeb klienta. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (poziom C1),...
Opublikowano: wczoraj