Specjalista ds. obsługi klienta

śląskie / Katowice

Ogłoszenie numer: 9782200, z dnia 2025-05-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail.
  • Raportowanie w systemie CRM.
  • Nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami.

Wymagania

  • Rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta.
  • Znajomość j. niemieckiego - C1 i angielskiego - B2.
  • Dbałość o szczegóły, profesjonalizm.
  • Doskonała samoorganizacja.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium.
  • Znajomość systemu CRM.
  • Zainteresowanie motoryzacją.

Oferujemy

  • Możliwość pracy w 100% zdalnej.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Szkolenia specjalistyczne w branży motoryzacyjnej.
  • Świadczenia, m.in. kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka zdrowotna.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie pracy.
  • Umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim

mazowieckie
Praca w 100% zdalna Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach

Pracownik ds. obsługi klienta

pomorskie
- obsługa węzła betoniarskiego,- zamawianie części do samochodów i maszyn,- wsparcie w sprzedaży towarów i usług, - dostawa zamówionych towarów do klientów, - obsługa komputera Wymagania...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Doradca techniczny z niemieckim

śląskie
Odbieranie zgłoszeń niemieckojęzycznych klientów, wsparcie w zakresie gwarancji, napraw i obsługa CRM dostosowana do potrzeb klienta. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (poziom C1),...
Opublikowano: wczoraj