Specjalista ds. Obsługi Klienta

małopolskie / Kraków

Ogłoszenie numer: 9774775, z dnia 2025-05-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla klientów
  • Zarządzanie i koordynacja procesu zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień
  • Przygotowywanie profesjonalnych wycen i obsługa zamówień
  • Rozwiązywanie skarg klientów oraz współpraca z działem księgowości przy problemach z kredytem i przeterminowanymi płatnościami
  • Proaktywne zarządzanie potencjalnymi klientami i opracowywanie lejka sprzedaży w systemach CRM
  • Wsparcie kierownika handlowego przy raportowaniu wyników sprzedaży
  • Uczestnictwo w inicjatywach marketingowych i tworzenie dwujęzycznych umów między klientami a dystrybutorami
  • Ulepszanie procesów wewnętrznych oraz codzienne wsparcie zarządzania biurem
  • Przestrzeganie polityki, zasad i wytycznych firmy

Wymagania

  • Dyplom licencjacki z inżynierii mechanicznej, zarządzania, administracji biznesowej lub pokrewnej (lub równoważne doświadczenie)
  • Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży, z rozwiniętymi umiejętnościami prezentacji i negocjacji
  • Biegła znajomość języka angielskiego; znajomość języka niderlandzkiego będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość zagadnień technicznych i rynków przemysłowych lub dystrybucyjnych (mile widziana)
  • Silne umiejętności interpersonalne oraz skuteczna komunikacja telefoniczna
  • Proaktywność i zdolność do samodzielnej pracy przy minimalnym nadzorze
  • Wyjątkowa organizacja pracy i zarządzanie czasem
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz doświadczenie w obsłudze systemów CRM
  • Gotowość do okazjonalnych podróży

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełny etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do umiejętności i doświadczenia
  • Pracę w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • Model pracy hybrydowej: 3 dni w biurze i 2 dni z domu
  • Możliwości rozwoju zawodowego oraz udział w projektach poprawiających procesy biznesowe
  • Pakiet benefitów wspierający rozwój, zdrowie i kondycję pracowników (opieka medyczna, programy wellbeing, etc.)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Polenergia Fotowoltaika S.A.

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta 

mazowieckie
Twój zakres obowiązków Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące) Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy Dbanie o najwyższe standardy...
Opublikowano: dzisiaj
Vetlab Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Professional with German

pomorskie
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets...
Opublikowano: dzisiaj