Ogłoszenie numer: 9748951, z dnia 2025-04-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa posprzedażowa klientów korporacyjnych
- Kontakt z klientami zdalnie oraz bezpośrednio
- Prowadzenie spraw związanych z rachunkami, produktami i transakcjami
- Pozyskiwanie dokumentów i informacji od klientów
- Realizacja zgłoszeń reklamacyjnych
- Sporządzanie dokumentów na potrzeby klienta
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, bankowość, ekonomia
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie
- Umiejętność pracy zespołowej i dobra organizacja własnej pracy
- Gotowość do pracy w dynamicznym środowisku
- Kreatywność i umiejętność analizy danych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Doświadczenie w pracy z klientem lub w bankowości (mile widziane)
Oferujemy
- System premiowy za wyniki i zaangażowanie
- Preferencyjne warunki na produkty finansowe Grupy Kapitałowej
- Elastyczny pakiet benefitów – dofinansowanie wakacji, opieki nad dziećmi, pożyczki
- Dostęp do szkoleń i rozwoju w wybranej formie
- Karta sportowa, prywatna opieka medyczna, wsparcie wellbeingowe
- Dodatkowe dni wolne dla pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Pracownik obsługi klienta na stacji benzynowej
łódzkie
bieżąca obsługa klientów, rozładunek towaru , zarządzanie towarem na stacji , prace porządkowe (bez obsługi paliw) Wymagania konieczne: Uprawnienia: ! umiejętność pracy w zespole...
Opublikowano: wczoraj
Praca.pl
Specjalista ds. obsługi zgłoszeń w języku angielskim
dolnośląskie
Zakres obowiązków: Weryfikacja statusów przesyłek i informowanie klientów o opóźnieniach Kontakt mailowy z klientami i innymi działami w celu wyjaśnienia sytuacji Dokumentowanie przebiegu...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie...
Opublikowano: wczoraj