Ogłoszenie numer: 9748951, z dnia 2025-04-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa posprzedażowa klientów korporacyjnych
- Kontakt z klientami zdalnie oraz bezpośrednio
- Prowadzenie spraw związanych z rachunkami, produktami i transakcjami
- Pozyskiwanie dokumentów i informacji od klientów
- Realizacja zgłoszeń reklamacyjnych
- Sporządzanie dokumentów na potrzeby klienta
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, bankowość, ekonomia
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie
- Umiejętność pracy zespołowej i dobra organizacja własnej pracy
- Gotowość do pracy w dynamicznym środowisku
- Kreatywność i umiejętność analizy danych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Doświadczenie w pracy z klientem lub w bankowości (mile widziane)
Oferujemy
- System premiowy za wyniki i zaangażowanie
- Preferencyjne warunki na produkty finansowe Grupy Kapitałowej
- Elastyczny pakiet benefitów – dofinansowanie wakacji, opieki nad dziećmi, pożyczki
- Dostęp do szkoleń i rozwoju w wybranej formie
- Karta sportowa, prywatna opieka medyczna, wsparcie wellbeingowe
- Dodatkowe dni wolne dla pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Transgourmet Polska
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
łódzkie
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista do spraw kontaktu z klientem
śląskie
Obsługa kontaktów z klientami (telefony, e-maile, czaty). Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych klientów. Tworzenie raportów i procedur dotyczących rozwiązań problemów....
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych
łódzkie
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi, Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych...
Opublikowano: dzisiaj