Specjalista ds. Obsługi Klienta

pomorskie / Tczew, ul. Piaskowa 3

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Tczew, ul. Piaskowa 3
Jesteśmy ogólnopolską siecią Laboratoriów Medycznych wchodzącą w skład grupy Medicover działającej w obszarze ochrony zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Synevo Sp. z o.o. jest aktywna na rynku polskim od 2005 roku. Kładziemy nacisk na stały rozwój zarówno w obszarze analityki laboratoryjnej, jak również sieci Punktów Pobrań. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie ogólnej i specjalistycznej diagnostyki laboratoryjnej - od podstawowych badań diagnostycznych, badań genetycznych, immunologicznych, hormonalnych, aż po projekty zaawansowanych badań klinicznych. W centrum naszej uwagi jest troska o zdrowie Pacjenta oraz jakość świadczonych usług na każdym etapie obsługi. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydatów.
Opis stanowiska:
  • Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań.
  • Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą.
  • Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych.
  • Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów.
  • Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań.
  • Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
Wymagania:
  • Doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku.
  • Orientacja na Pacjenta i jego potrzeby.
  • Umiejętności sprzedażowe.
  • Sprawna obsługa pakietu MS Office.
  • Dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
  • Dobra komunikacja i umiejętność współpracy.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia.
  • Pracę w systemie jednozmianowym.
  • Kwartalny system premiowy.
  • Inicjatywy i konkursy dla pracowników.
  • Program Poleceń Pracowniczych, dzięki któremu możesz otrzymać nagrodę finansową.
  • Pracę w komfortowej i bezpiecznej przestrzeni.
  • Miejsce pracy: Tczew, ul. Piaskowa 3.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

TTEC

Business Development Representative with Dutch-English

małopolskie
During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

lubelskie
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj