Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, al. Jerozolimskie 132
Zakres obowiązków:
- Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie;
- Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów;
- Przestrzeganie standardów jakościowych i efektywność wykonania zadań;
- Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy.
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznie będzie dodatkowym atutem;
- Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole;
- Komunikatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT;
- Możliwość udziału w szkoleniach i projektach rozwojowych;
- Pakiet socjalny (MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe, dofinansowanie do kształcenia);
- Dodatkowe benefity (bony świąteczne, premie, podwyżki za wyniki, program wsparcia Wellbee);
- Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej;
- Imprezy integracyjne oraz inicjatywy sportowe i rodzinne.
Zobacz podobne oferty
Foundever
Customer Service Professional with Georgian
mazowieckie
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Pracownik ds. obsługi klienta
mazowieckie
-obsługa klienta, ofertowanie, pozyskiwanie nowych klientów , obsługa systemu handlowegoanaliza sprzedaży, raportowanie Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Pracownik obsługi klienta
dolnośląskie
Obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji o ofertach pracy i innych propozycjach aktywizacji, pomoc w przygotowywaniu i wysyłce korespondencji, wykonywanie zadań zleconych przez...
Opublikowano: wczoraj