Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa, al. Jerozolimskie 132

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, al. Jerozolimskie 132
Zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie;
  • Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów;
  • Przestrzeganie standardów jakościowych i efektywność wykonania zadań;
  • Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznie będzie dodatkowym atutem;
  • Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole;
  • Komunikatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT;
  • Możliwość udziału w szkoleniach i projektach rozwojowych;
  • Pakiet socjalny (MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe, dofinansowanie do kształcenia);
  • Dodatkowe benefity (bony świąteczne, premie, podwyżki za wyniki, program wsparcia Wellbee);
  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej;
  • Imprezy integracyjne oraz inicjatywy sportowe i rodzinne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Customer Success Agent with Italian

zachodniopomorskie
Opis stanowiska: Proaktywne zarządzanie portfelem klientów włoskojęzycznych, budowanie i utrzymywanie z nimi silnych, długoterminowych relacji. Monitorowanie satysfakcji klientów,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Technical Product Advisor with Hungarian

śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim

śląskie
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Opublikowano: dzisiaj