Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa, al. Jerozolimskie 132

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, al. Jerozolimskie 132
Zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie;
  • Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów;
  • Przestrzeganie standardów jakościowych i efektywność wykonania zadań;
  • Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznie będzie dodatkowym atutem;
  • Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole;
  • Komunikatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT;
  • Możliwość udziału w szkoleniach i projektach rozwojowych;
  • Pakiet socjalny (MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe, dofinansowanie do kształcenia);
  • Dodatkowe benefity (bony świąteczne, premie, podwyżki za wyniki, program wsparcia Wellbee);
  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej;
  • Imprezy integracyjne oraz inicjatywy sportowe i rodzinne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów Zaangażowane rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

mazowieckie
(Praca Hybrydowa z Warszawy) Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta , którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają...
Opublikowano: dzisiaj