Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, al. Jerozolimskie 132
Zakres obowiązków:
- Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie;
- Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów;
- Przestrzeganie standardów jakościowych i efektywność wykonania zadań;
- Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy.
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznie będzie dodatkowym atutem;
- Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole;
- Komunikatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT;
- Możliwość udziału w szkoleniach i projektach rozwojowych;
- Pakiet socjalny (MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe, dofinansowanie do kształcenia);
- Dodatkowe benefity (bony świąteczne, premie, podwyżki za wyniki, program wsparcia Wellbee);
- Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej;
- Imprezy integracyjne oraz inicjatywy sportowe i rodzinne.
Zobacz podobne oferty
FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Customer Success Agent with Italian
zachodniopomorskie
Opis stanowiska: Proaktywne zarządzanie portfelem klientów włoskojęzycznych, budowanie i utrzymywanie z nimi silnych, długoterminowych relacji. Monitorowanie satysfakcji klientów,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Technical Product Advisor with Hungarian
śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
śląskie
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Opublikowano: dzisiaj