Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wołomin
Zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa klientów.
- Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień.
- Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży.
- Organizacja transportu do klienta.
- Wprowadzanie danych do systemu oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
- Dobra organizacja pracy.
- Zaangażowanie i entuzjazm w zdobywaniu wiedzy i umiejętności.
Wymagania:
- Chęć rozwoju i nowych wyzwań.
- Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z ludźmi.
- Zamiłowanie do pracy z cyframi.
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i/lub logistyce.
- Jeżyk Polski warunek konieczny.
- Wykształcenie wyższe oraz angielski / rosyjski /ukraiński będzie dodatkowym atutem.
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie (umowa o pracę).
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Pracę w środowisku międzynarodowym.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim
mazowieckie
Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Specialist with Slovenian
mazowieckie
Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Kontakt z klientami z Niemiec – mailowy i telefoniczny Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie Aktualizacja danych w...
Opublikowano: dzisiaj