Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wołomin
Zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa klientów.
- Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień.
- Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży.
- Organizacja transportu do klienta.
- Wprowadzanie danych do systemu oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
- Dobra organizacja pracy.
- Zaangażowanie i entuzjazm w zdobywaniu wiedzy i umiejętności.
Wymagania:
- Chęć rozwoju i nowych wyzwań.
- Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z ludźmi.
- Zamiłowanie do pracy z cyframi.
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i/lub logistyce.
- Jeżyk Polski warunek konieczny.
- Wykształcenie wyższe oraz angielski / rosyjski /ukraiński będzie dodatkowym atutem.
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie (umowa o pracę).
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Pracę w środowisku międzynarodowym.
Zobacz podobne oferty
TTEC
Business Development Representative with Dutch-English
małopolskie
During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
lubelskie
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj