Specjalista ds. obsługi klienta

opolskie / Kędzierzyn-Koźle

Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kędzierzyn-Koźle
Numer: StPr/25/0414
OBOWIĄZKI:
OBSŁUGA KLIENTA, SPRZEDAŻ KOSMETYKÓW, SUPLEMENTÓW I KARNETÓW, ZAPISYWANIE W SYSTEMIE KLIENTÓW NA ZABIEGI, UMAWIANIE KLIENTÓW TELEFONICZNIE
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe


Wymagania inne:

WYSOKA KULTURA OSOBISTA, WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB ZAWODOWE, OBSŁUGA KOMPUTERA

Miejsce pracy:

Kędzierzyn-Koźle


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Technical Product Advisor with Polish

śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Technical Product Advisor with Italian

śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj
Transgourmet Polska

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

łódzkie
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
Opublikowano: dzisiaj