Specjalista ds. obsługi klienta

opolskie / Kędzierzyn-Koźle

Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kędzierzyn-Koźle
Numer: StPr/25/0414
OBOWIĄZKI:
OBSŁUGA KLIENTA, SPRZEDAŻ KOSMETYKÓW, SUPLEMENTÓW I KARNETÓW, ZAPISYWANIE W SYSTEMIE KLIENTÓW NA ZABIEGI, UMAWIANIE KLIENTÓW TELEFONICZNIE
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe


Wymagania inne:

WYSOKA KULTURA OSOBISTA, WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB ZAWODOWE, OBSŁUGA KOMPUTERA

Miejsce pracy:

Kędzierzyn-Koźle


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

L2 Support Service Specialist

mazowieckie
Location: Remote from Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone). Performing daily tasks in an efficient and timely manner. Achieving quality...
Opublikowano: wczoraj
Vetlab Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj
Foundever

Customer Service Specialist - Italian or Spanish

mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: wczoraj