Specjalista ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Ogłoszenie numer: 9628729, z dnia 2025-04-06

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Kraków

 

Wymagania

  • wysoka kultura osobista
  • doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska)
  • łatwość nawiązywania kontaktów z klientami
  • czynne prawo jazdy
  • gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię
  • doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta
  • znajomość technik sprzedażowych
  • podstawowa znajomość języka angielskiego
  • obsługa komputera

Oferujemy

  • umowę o pracę na pełen etat
  • pakiet medyczny
  • stabilną i samodzielną pracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Specjalista ds. obsługi klienta

wielkopolskie
Aktywna bezpośrednia i telefoniczna prezentacja usług spółki;Analizowanie rynku i ofert konkurencji;Bieżąca telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta;Przygotowywanie ofert handlowych w...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
Telefoniczna i maliowa obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji na temat oferowanych produktów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania...
Opublikowano: wczoraj
ASHTANGA EGYPT CENTER Mohamed Farag

Pracownik obsługi klienta

lubelskie
obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj