Ogłoszenie numer: 9628729, z dnia 2025-04-06
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Wymagania
- wysoka kultura osobista
- doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska)
- łatwość nawiązywania kontaktów z klientami
- czynne prawo jazdy
- gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię
- doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta
- znajomość technik sprzedażowych
- podstawowa znajomość języka angielskiego
- obsługa komputera
Oferujemy
- umowę o pracę na pełen etat
- pakiet medyczny
- stabilną i samodzielną pracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi klienta
wielkopolskie
Aktywna bezpośrednia i telefoniczna prezentacja usług spółki;Analizowanie rynku i ofert konkurencji;Bieżąca telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta;Przygotowywanie ofert handlowych w...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
Telefoniczna i maliowa obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji na temat oferowanych produktów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania...
Opublikowano: wczoraj
ASHTANGA EGYPT CENTER Mohamed Farag
Pracownik obsługi klienta
lubelskie
obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj