Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Firma widziszwszystko sp. z.o.o posiada w swojej ofercie usługi satelitarnego monitorowania pojazdów-system widziszwszystko. Zajmujemy się projektowaniem i wdrażaniem systemu.
Obecnie poszukujemy pracownika na terenie Gorzowa Wielkopolskiego
Dołącz do nas jako:
 
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych.

Twój zakres obowiązków
  • Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb
  • Obsługa posprzedażowa
  • Wsparcie techniczne
  • Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży
  • Ścisła współpraca z działem dokumentacji
  • Ścisła współpraca z działem serwisu
  • Tworzenie bazy danych
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy
  • Profesjonalna i kompleksowa obsługa nowych i obecnych Klientów
Nasze wymagania
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Znajomość pakietu Microsoft Office
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane
  • Umiejętność planowania pracy własnej
  • Samodzielność
  • Odpowiedzialność i rzetelność
  • Obsługa komputera
Oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • Elastyczne formy zatrudnienia
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Wewnętrzne szkolenia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
  • Duży zakres samodzielności
  • Bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna i swobodna atmosfera w pracy)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

T-Mobile Polska S.A.

Konsultant ds. Obsługi Klientów B2B

mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: praca na systemach obsługowych, obsługa Klienta w obszarze obsługi zleceń dystrybucyjnych, zamawianych urządzeń, monitorowanie przepływu przesyłek,...
Opublikowano: dzisiaj
Dermotechnika Sp.j.

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży (B2B)

mazowieckie
Twoja rola: Prowadzenie kontaktu z klientami B2B za pośrednictwem telefonu i maila. Aktywna sprzedaż produktów oraz poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych. Obsługa zapytań, zamówień i...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Specjalista ds. obsługi klienta

świętokrzyskie
1. Zapewnienie prawidłowej obsługi realizacji zamówień złożonych przez klientów Spółki2. Współpraca z przedstawicielami handlowymi o dyrektorami operacyjnymi odpowiedzialnymi za dany...
Opublikowano: wczoraj