Ogłoszenie numer: 9530578, z dnia 2025-03-09
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Jasło
Opis stanowiska
- Stała współpraca i budowanie relacji z klientami,
- Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji,
- Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS,
- Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki),
- Znajomość języka angielskiego,
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Komunikatywność, otwartość i chęć nauki – doświadczenie nie jest wymagane!
Oferujemy
- Profesjonalny onboarding, który ułatwi start,
- Rozwój poprzez udział w szkoleniach i projektach,
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe,
- Dopłaty do karty sportowej i kursów językowych,
- Kolonie i paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników,
- Świadczenia socjalne i zapomogi losowe,
- Zniżki na firmowe produkty i drużyny sportowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Główny specjalista ds. obsługi klienta
- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień; 2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów; 3. Dokładne i...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Specjalista ds obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego
Analiza rynku i aktywne poszukiwanie nowych klientów na rynkach niemieckojęzycznych. Nawiązywanie i utrzymywanie na podległym terenie kontaktów z partnerami handlowymi, celem aktywnej...
Opublikowano: wczoraj
Foundever
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów,...
Opublikowano: wczoraj