Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Andrychów
Dlaczego widzisz to ogłoszenie? Ponieważ stale rośniemy i rozwijamy naszą firmę. Obecnie mamy na pokładzie 190 pracowników, ale chcemy zatrudnić jeszcze więcej osób, aby sprostać naszym ambitnym planom!
Kim jest Nasz Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Obsługi Klienta?
To osoba, która:
- Chce rozwijać umiejętności w obszarze obsługi Klienta budując partnerskie relacje z Klientami z całej Europy
- Jest gotowa do nauczenia się najlepszych praktyk w procesie obsługi Klientów
- Dąży do rozwijania umiejętności w obszarze aktywnej sprzedaży i negocjacji
- Chętnie dzwoni do Klientów i czerpie satysfakcję z dobrze przeprowadzonej rozmowy
- Posługuje się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (min. B1)
- Jest gotowa zdobywać i poszerzać wiedzę branżową, współtworząc z nami innowacyjną spedycję
- Wyróżnia się postawą zgodną z naszymi wartościami:
Explore – zachęcamy do poszukiwania pomysłów i innowacji
Own – angażujemy się w pracę, podejmujemy inicjatywy i tworzymy zgrany team
Deliver – dajemy przestrzeń do rozwoju, popełniania błędów- wyciągania z nich wniosków a także osiągania sukcesów
NoBullshit – zapewniamy realny feedback, otwartą komunikację i zachęcamy do tego
Co oferujemy?
- Elastyczność pracy: Tryb hybrydowy po 6 miesiącach onboardingu w Andrychowie
- Rodzaj współpracy: Umowa o pracę lub kontrakt B2B
- Wynagrodzenie: Umowa o pracę: 5000 zł - 8000 zł brutto. Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży, a Twoje oczekiwania finansowe są wyższe, APLIKUJ i porozmawiamy o Twoich wymaganiach!
- Rozwój kariery: Indywidualnie dostosowana ścieżka kariery, wewnętrzne rekrutacje, szkolenia
- Wsparcie mentorów: Od pierwszego dnia pracy
- Pakiet benefitów: Dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, firmowa biblioteka, brak dress code’u, welcome box
- Wyjątkowe chwile: Dni tematyczne, kwartalne wyjścia, wyjazdowe imprezy integracyjne
- Wsparcie inicjatyw społecznych: Udział w akcjach jak Szlachetna Paczka, ZOOdoptuj
Będzie nam miło poznać Ciebie i porozmawiać o Twoich oczekiwaniach i planach na przyszłość.
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Staszowie
Pracownik obsługi klienta
świętokrzyskie
obsługa klientów, doradztwo w zakupie towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. koordynacji i obsługi klienta niemieckiego
dolnośląskie
•Profesjonalną obsługę klientów i partnerów z rynku niemieckiego – telefonicznie, mailowo i na spotkaniach.•Weryfikację i opiekę nad dokumentacją – umowy, dane klienta i inne...
Opublikowano: wczoraj
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. wdrażania kontrahentów biznesowych
małopolskie
Bezpośredni kontakt z klientem w różnych kanałach, głosowo, mailowo. Zarządzanie procesem wdrażania i obsługi klienta. Silne zrozumienie dokumentacji klienta i tego, co tworzy profil ryzyka...
Opublikowano: wczoraj