Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa

Ogłoszenie numer: 9501832, z dnia 2025-02-23

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Efektywny kontakt telefoniczny z klientami: przyjmowanie oraz inicjowanie połączeń.
  • Zabezpieczenie najwyższych standardów obsługi podczas organizacji szkoleń, maksymalizując zadowolenie klientów.
  • Realizacja ustalonych celów sprzedażowych i jakościowych.
  • Aktywna współpraca z konsultantami ds. sprzedaży w celu optymalizacji procesu szkoleniowego.

Wymagania

  • Zorientowanie na sukces i satysfakcję klienta, zdolność do budowania trwałych relacji.
  • Biegłość w prowadzeniu rozmów telefonicznych i doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Znajomość technik sprzedaży i wysoka kultura osobista.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel, MS Outlook, MS Teams).
  • Umiejętność analizy danych, dbałość o szczegóły.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.

Oferujemy

  • Możliwość pracy w czołowej firmie z branży edukacyjnej.
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń oraz premii.
  • Elastyczny czas pracy, wspierający równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole profesjonalistów.
  • Otwartą i wspierającą kulturę organizacyjną.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Polskie Koleje Państwowe S.A.

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Obsługi Klienta

mazowieckie
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Rozpatrywanie wystąpień klientów zgodnie z wewnętrznymi procedurami PKP S.A., Monitoring standardów i poziomu dostosowania obiektów do...
Opublikowano: dzisiaj
Elis Textile Service Sp. z o.o.

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

dolnośląskie
Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich...
Opublikowano: dzisiaj
Elis Textile Service Sp. z o.o.

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

śląskie
Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Wykonywanie czynności serwisowych związanych z...
Opublikowano: dzisiaj