Ogłoszenie numer: 9465106, z dnia 2025-02-09
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wieluń
Opis stanowiska
- Realizacja celów sprzedażowych.
- Profesjonalna obsługa klienta oraz budowanie długotrwałych relacji.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych.
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w sprzedaży produktów finansowych.
- Znajomość technik sprzedaży.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse.
- Umiejętność obsługi MS Office.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń i program emerytalny.
- Opieka medyczna, zniżki na ubezpieczenia, benefity (karta sportowa, bilety, vouchery).
- Wsparcie w rozwoju przez szkolenia, konferencje i platformy edukacyjne.
- Działania na rzecz wellbeing i opcja udziału w wolontariacie.
- Możliwość angażowania się w sekcje sportowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Aon Polska Services Sp. z o. o.
Junior Customer Service Specialist - Insurance, Health & Benefits
mazowieckie
Jak będzie wyglądał Twój dzień? Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w obszarze ubezpieczeń (zgodna ze standardami wynikającymi z zapisów umów generalnych, agencyjnych, umów o...
Opublikowano: wczoraj
Aon
UK Client Service Delivery Administrator
małopolskie
Client Service Delivery Administrator in a Member Services team provides outstanding operations and governance support in terms of defined contribution plans. A defined contribution (DC) plan is a...
Opublikowano: 2025-02-10
Aon
Client Services Delivery Associate
małopolskie
Do you want to help build a dynamic administration function supporting busy and growing account teams delivering exciting new technology solutions for some of the biggest insurance companies in the...
Opublikowano: 2025-02-10