Specjalista ds. obsługi klienta

opolskie / Opole

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/25/0103
OBOWIĄZKI:
Pozyskiwanie klientów, przygotowanie dokumentów, doradztwo, realizacja usług na rzecz klientów, przestrzeganie polityki bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, przestrzeganie procedur, regulaminów i standardów wewnętrznych, obsługa klienta, inne prace zlecone przez przełożonego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: filipiński, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący


Wymagania inne:

znajomość języka filipińskiego na poziomie co najmniej podstawowym

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 333 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista obsługi klienta

dolnośląskie
Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail. Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM. Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi. Minimum rok doświadczenia w...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista obsługi klienta

wielkopolskie
Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail. Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM. Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi. Minimum rok doświadczenia w...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista obsługi klienta

opolskie
Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail. Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM. Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi. Minimum rok doświadczenia w...
Opublikowano: dzisiaj