Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/25/0103
OBOWIĄZKI:
Pozyskiwanie klientów, przygotowanie dokumentów, doradztwo, realizacja usług na rzecz klientów, przestrzeganie polityki bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, przestrzeganie procedur, regulaminów i standardów wewnętrznych, obsługa klienta, inne prace zlecone przez przełożonego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: filipiński, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagania inne:
znajomość języka filipińskiego na poziomie co najmniej podstawowym
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Opole
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 333 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista obsługi klienta
dolnośląskie
Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail. Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM. Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi. Minimum rok doświadczenia w...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista obsługi klienta
wielkopolskie
Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail. Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM. Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi. Minimum rok doświadczenia w...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista obsługi klienta
opolskie
Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail. Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM. Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi. Minimum rok doświadczenia w...
Opublikowano: dzisiaj