Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Pruszków

Ogłoszenie numer: 9454963, z dnia 2025-02-05

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Pruszków

 

Opis stanowiska

  • Realizacja celów sprzedażowych.
  • Profesjonalna obsługa klienta oraz budowanie długotrwałych relacji.
  • Pozyskiwanie nowych klientów.
  • Przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych.

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w sprzedaży produktów finansowych.
  • Znajomość technik sprzedaży.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse.
  • Umiejętność obsługi MS Office.
  • Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.

Oferujemy

  • Umowę o pracę.
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń i program emerytalny.
  • Opieka medyczna, zniżki na ubezpieczenia, benefitsy (karta sportowa, bilety, vouchery).
  • Wsparcie w rozwoju przez szkolenia, konferencje i platformy edukacyjne.
  • Działania na rzecz wellbeing i opcja udziału w wolontariacie.
  • Możliwość angażowania się w sekcje sportowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty

Pracownik obsługi klienta

dolnośląskie
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Obsługi Klienta

mazowieckie
Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w...
Opublikowano: 2025-06-04
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Specialist customer care qa agent

dolnośląskie
Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności...
Opublikowano: 2025-06-02