Specjalista ds. obsługi klienta

lubelskie / Lublin

Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/24/2893
OBOWIĄZKI:
- Pełnienie roli pierwszego punktu kontaktu w razie eskalacji, kontakt z klientami w języku arabskim- Zarządzanie incydentami i requestami w ramach projektu- Pilnowanie kolejek i dbanie o równomierne rozprowadzenie ewentualnego backlogu- Prowadzenie szeregu plików odnoszących się do wewnętrznych spraw.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Opiekun klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: arabski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

[Inne] : Wykształcenie: wykształcenie wyższe w zakresie systemów informatycznych lub kierunków o zbliżonym charakterze.Doświadczenie: min. 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta w firmie związanej z doradztwem w zakresie informatyki.Język: biegła znajomość języka arabskiego na poziomie C2

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Ekspert ds. produktów premium w branży beauty

lubelskie
Premiera nowego produktu do makijażu lub pielęgnacji przyprawia Cię o dreszcze? Luksusowe marki kosmetyczne możesz wymieniać godzinami? Chcesz spędzać każdy dzień pracy na doradzaniu...
Opublikowano: dzisiaj
NOUVION sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

wielkopolskie
Zakres obowiązków: Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz działami wewnętrznymi w firmie, Zarządzanie i przejęcie odpowiedzialności za zapytania przychodzące od...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki

mazowieckie
Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych...
Opublikowano: dzisiaj