Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/24/2893
OBOWIĄZKI:
- Pełnienie roli pierwszego punktu kontaktu w razie eskalacji, kontakt z klientami w języku arabskim- Zarządzanie incydentami i requestami w ramach projektu- Pilnowanie kolejek i dbanie o równomierne rozprowadzenie ewentualnego backlogu- Prowadzenie szeregu plików odnoszących się do wewnętrznych spraw.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Opiekun klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: arabski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
[Inne] : Wykształcenie: wykształcenie wyższe w zakresie systemów informatycznych lub kierunków o zbliżonym charakterze.Doświadczenie: min. 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta w firmie związanej z doradztwem w zakresie informatyki.Język: biegła znajomość języka arabskiego na poziomie C2
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 700 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta w Branży Motoryzacyjnej
lubuskie
Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, czat i e-mail z zachowaniem wysokiej kultury osobistej. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM oraz monitorowanie postępów w proponowanych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta w Branży Motoryzacyjnej
opolskie
Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, czat i e-mail z zachowaniem wysokiej kultury osobistej. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM oraz monitorowanie postępów w proponowanych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta w Branży Motoryzacyjnej
lubuskie
Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, czat i e-mail z zachowaniem wysokiej kultury osobistej. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM oraz monitorowanie postępów w proponowanych...
Opublikowano: dzisiaj