Należymy do czołowych europejskich producentów urządzeń automatyki przemysłowej oraz precyzyjnych odlewów ciśnieniowych. Działamy na rynku od 1953 r.
LUMEL S.A. specjalizuje się w produkcji urządzeń automatyki przemysłowej przeznaczonej do pomiarów, przetwarzania, regulacji, rejestracji oraz transmisji i wizualizacji procesów przemysłowych, usługach w zakresie projektowania i wykonawstwa systemów automatyki, usługach w zakresie EMS oraz doradztwie technicznym.
Lumel Alucast Sp. z o.o. jest znanym na świecie producentem wysoko- ciśnieniowych odlewów z aluminium. Z powodzeniem łączymy blisko 70-letnie doświadczenie z innowacyjnymi technologiami. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania począwszy od projektowania i wykonania narzędzi i form, przez odlewanie, obróbkę, malowanie i montaż. Nasze odlewy dostarczamy do wielu gałęzi przemysłu, takich jak: motoryzacja, automatyka, ogrzewnictwo i chłodnictwo, przemysł oświetleniowy, elementy pomp i sprężarek.
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Zielona Góra
Zadania na stanowisku pracy:
- wprowadzanie zleceń produkcyjnych do systemu,
- kontakt z klientem: uzgodnienia dotyczące zleceń sprzedaży z produkcją, ustalanie terminów realizacji zamówień, potwierdzanie klientom przyjęcia zamówień wraz z terminem realizacji, telefoniczne oraz mailowe udzielanie informacji klientom o statusie ich zamówienia,
- realizacja wysyłek,
- zatwierdzanie faktur w systemie komputerowym, kompletowanie dokumentacji wysyłkowej w systemie komputerowym,
- kontakt ze spedytorami,
- monitorowanie płatności klientów,
- prowadzenie korespondencji handlowej,
- udział w spotkaniach biznesowych z klientem międzynarodowym.
Od kandydata oczekujemy:
- wykształcenia średniego lub wyższego,
- umiejętności obsługi komputera - MS Office (Excel), Gmail,
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- doświadczenia w pracy z klientem biznesowym (mile widziane),
- znajomości systemu SAP (mile widziane).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
- profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
- szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
- atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
- brak dress codeu,
- możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
- nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
- duży, bezpłatny parking,
- dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
mazowieckie
Obsługa klienta dotycząca zamówień online, zapytań o produkty, wsparcie posprzedażne oraz doradztwo w zakresie napraw Kontakt telefoniczny, e-mail, chat, WhatsApp z klientami Aktualizacja...
Opublikowano: wczoraj
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with English
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj