Specjalista ds obsługi klienta

mazowieckie / Żuromin

Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie
Specjalista ds obsługi klienta
Miejsce pracy: Żuromin
Numer: StPr/24/0618
OBOWIĄZKI:
przyjmowanie prób i ich rejestracja, wstępne przygotowanie prób do badań, prowadzenie dokumentacji w systemie komputerowym, kontakt z klientem, przekazywanie wyników badań
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Żuromin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Technical Product Advisor with Polish

śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Technical Product Advisor with Italian

śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj
Transgourmet Polska

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

łódzkie
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
Opublikowano: dzisiaj