Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubuskie / Gorzów Wielkopolski


Firma widziszwszystko sp. z.o.o posiada w swojej ofercie usługi satelitarnego monitorowania pojazdów-system widziszwszystko. Zajmujemy się projektowaniem i wdrażaniem systemu.
Obecnie poszukujemy pracownika na terenie Gorzowa Wielkopolskiego
Dołącz do nas jako: Specjalista ds. obsługi Klienta
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Twój zakres obowiązków
  • Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb
  • Obsługa posprzedażowa
  • Wsparcie techniczne
  • Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży
  • Ścisła współpraca z działem dokumentacji
  • Ścisła współpraca z działem serwisu
  • Tworzenie bazy danych
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy
  • Profesjonalna i kompleksowa obsługa nowych i obecnych Klientów
Nasze wymagania
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Znajomość pakietu Microsoft Office
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane
  • Umiejętność planowania pracy własnej
  • Samodzielność
  • Odpowiedzialność i rzetelność
  • Obsługa komputera
Oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • Elastyczne formy zatrudnienia
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Wewnętrzne szkolenia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
  • Duży zakres samodzielności
  • Bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna i swobodna atmosfera w pracy)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie

Specjalista ds obsługi klienta i sprzedaży

małopolskie
obsługa klienta, umawianie wizyt, doradztwo w zakresie oferowanych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim

śląskie
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami,...
Opublikowano: wczoraj
Aon

US Client Service Delivery Administrator

małopolskie
What the day will look like: Upon collection and reconciliation of insurance documentation, identifying and resolving inconsistencies. Making analytical recommendations and interpretations of...
Opublikowano: wczoraj