Agencja Zatrudnienia Unique People wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
Od 22 lat specjalizujemy się w obsłudze klienta oraz wielokanałowej sprzedaży produktów i usług, a także realizujemy kluczowe projekty dla największych firm w Polsce i na świecie.
Obecnie, dla jednego z naszych największych Klientów z branży telekomunikacyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków:
- telefoniczna obsługa Klienta w zakresie rozmów przychodzących,
- analiza potrzeb Klienta i przedstawienie dopasowanej oferty,
- budowanie relacji z Klientem,
- dosprzedaż ofert, usług naszego Kontrahenta,
- odpowiadanie na pytania i udzielanie informacji.
Nasze oczekiwania:
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, postawa prokliencka,
- uśmiech i pozytywna energia,
- chęć do rozwoju i zdobywania nowej wiedzy,
- możliwość rozpoczęcia współpracy od zaraz,
- dyspozycyjność min. 25h tygodniowo.
To oferujemy:
- stabilną i długofalową współpracę,
- elastyczny grafik, tak aby z łatwością połączyć pracę z dodatkowymi zajęciami,
- dwie wypłaty w miesiącu - podstawa + premie,
- jasne ścieżki rozwoju - stawiamy na rozwój wewnętrzny oraz szkolenia,
- liczne konkursy z nagrodami rzeczowymi i finansowymi,
- świetną lokalizację - nasz oddział znajduje się w centrum Gdyni,
- możliwość przejścia na pracę zdalną po min. miesiącu pracy w biurze w Gdyni.
Zobacz podobne oferty
English Language Centre "First Decision"
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór...
Opublikowano: dzisiaj
English Language Centre "First Decision"
Konsultant ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj