Ogłoszenie numer: 9333346, z dnia 2024-11-18
Trade 44 Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- doradztwo i sprzedaż produktów i usług firmy istniejącym i nowym klientom
- prowadzenie bazy danych przydzielonych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientami
rozpatrywanie reklamacji i przedstawianie propozycji rozwiązania zaistniałych sytuacji - wdrażanie działań mających na celu powrót, utrzymanie i rozszerzenie bazy klientów
- obdzwonienie bazy klientów w celach marketingowych
Wymagania
- min.1 rok doświadczenia na stanowisku konsultant obsługi klienta
- doświadczenie w branży logistycznej będzie dodatkowym atutem
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- międzynarodowe doświadczenie: pracę w firmie, która zajmuje wiodącą pozycję w międzynarodowej logistyce;
- stabilność finansową: konkurencyjne wynagrodzenie i możliwości rozwoju zawodowego - jesteśmy wiarygodnym partnerem w Twojej karierze;
- wygodny grafik: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00;
- praca w różnych formatach: w biurze lub hybrydowa (biuro znajduje się w Centrum Warszawy);
- wsparcie na starcie: nasz zespół jest zawsze gotowy pomóc w adaptacji i szybkim wdrożeniu się w proces pracy;
- swobodna wymiana pomysłów: otwarta komunikacja we wszystkich ważnych kwestiach i nowych inicjatywach;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Opiekun sali fitness
pomorskie
obsługa klienta, pilnowanie porządku na terenie całego obiektu, sprzedaż produktów, obsługa sprzętu fitness Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:...
Opublikowano: dzisiaj
T-Mobile Polska S.A.
Konsultant ds. Obsługi Klientów B2B
mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: praca na systemach obsługowych, obsługa Klienta w obszarze obsługi zleceń dystrybucyjnych, zamawianych urządzeń, monitorowanie przepływu przesyłek,...
Opublikowano: dzisiaj
Patrycja Chylińska
Asystent ds. obsługi klienta
pomorskie
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji Przekazywanie informacji o produktach i...
Opublikowano: dzisiaj