Specjalista ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/0400
OBOWIĄZKI:
zarządzanie doświadczeniem, relacjami i satysfakcją klienta;zarządzanie transakcjami; kompleksowa obsługa klienta, od zawarcia umowy i założenia konta, aż po zamówienie i płatność
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: arabski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

poziom wykształcenia: WYŻSZE, kierunek wykształcenia: ADMINISTRACJA W BIZNESIE, doświadczenie zawodowe:5 miesięcy na stanowisku: ADMINISTRATOR DS. PŁAC

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 675 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Unidevelopment S.A

Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór...
Opublikowano: wczoraj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

mazowieckie
Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim

śląskie
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Opublikowano: wczoraj