Specjalista ds. obsługi klienta

wielkopolskie / Wysoczka

Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wysoczka
Numer: StPr/24/0028
OBOWIĄZKI:
Archiwizacja danych, dokumentów wysyłkowych, aktualizacja baz danych, przygotowanie próbek, dokumentacji eksportowych, współorganizacj targów branżowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, inne
Wykształcenie: średnie branżowe, inne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie minimum średnie, bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Miejsce pracy:

Wysoczka


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

zachodniopomorskie
Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email. Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych. Przygotowywanie manulanych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim

śląskie
Co będizesz robić? Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat. Przestrzegać ustalonych...
Opublikowano: dzisiaj
SP EUROPE Sp. z o.о.

Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta

mazowieckie
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty...
Opublikowano: dzisiaj