Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/2023-12-28/2508
OBOWIĄZKI:
według programu stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa Komputera MS Office
Wymagania inne:
Doskonałe umiejętności komunikacyjne, empatia i profesjonalne podejście do klienta. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 790,3 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na pytania klientów Realizacja celów związanych z poziomem...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim
mazowieckie
Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
śląskie
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Opublikowano: dzisiaj