Specjalista ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/2023-12-28/2508
OBOWIĄZKI:
według programu stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa Komputera MS Office


Wymagania inne:

Doskonałe umiejętności komunikacyjne, empatia i profesjonalne podejście do klienta. Mile widziana znajomość języka angielskiego.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

mazowieckie
Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na pytania klientów Realizacja celów związanych z poziomem...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

mazowieckie
Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim

śląskie
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Opublikowano: dzisiaj