Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Józefosław
Numer: StPr/23/2521
OBOWIĄZKI:
1. Wprowadzanie zamówień do systemu i wsparcie klientów w procesie zakupowym2. Kontakt telefoniczny i mailowy3. Udzielanie informacji o ofercie, obsługa zapytań i reklamacjiPraca na terenie Józefosławia.Godziny pracy 6:00-14:00/ 11:00-19:00, 8h dziennie, 1 lub dwie soboty w ciągu miesiąca, 1 niedziela w ciągu miesiąca.Pracodawca prosi o wysyłanie CV na maila - sylwia.dunia@maczfit.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i internetu
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : Komunikatywność, chęć i predyspozycje do pracy z klientem, dobra organizacja pracy i skupienie na pracy zadaniowej, umiejętność pracy w zespole
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Józefosław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 700 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Zobacz podobne oferty
Carework Plus Sp. z o.o.
Mitarbeiter/in für Kundenbetreuung und Personaleinsatzplanung
śląskie
Standort: Gliwice, Polen Arbeitszeit: Vollzeit Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich...
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim i angielskim
śląskie
Współpracuj z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem do ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy jest to...
Opublikowano: dzisiaj