Specjalista ds. obsługi klienta

wielkopolskie / Wysoczka

Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wysoczka
Numer: StPr/23/1288
OBOWIĄZKI:
przygotowywanie dokumentacji eksportowej, archiwizacja danych i dokumentów wysyłkowych, aktualizacja baz danych, przygotowywanie próbek, współorganizacja targów branżowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Znajmość języka angielskiego - minimum średnio zaawansowany

Miejsce pracy:

Wysoczka


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Vetlab Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj
Elis Textile Service Sp. z o.o.

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

śląskie
Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od...
Opublikowano: wczoraj
GRUPA PZU

Specjalista Obsługi Klienta

mazowieckie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: wczoraj