Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wysoczka
Numer: StPr/23/1288
OBOWIĄZKI:
przygotowywanie dokumentacji eksportowej, archiwizacja danych i dokumentów wysyłkowych, aktualizacja baz danych, przygotowywanie próbek, współorganizacja targów branżowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania dodatkowe:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Znajmość języka angielskiego - minimum średnio zaawansowany
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wysoczka
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 790,3 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Zobacz podobne oferty
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj
Elis Textile Service Sp. z o.o.
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
śląskie
Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od...
Opublikowano: wczoraj
GRUPA PZU
Specjalista Obsługi Klienta
mazowieckie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: wczoraj