Specjalista ds. Obsługi Klienta

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Niektóre zajęcia… nie są dla nas.
Ale do innych pasujemy doskonale.
PZU jest największą instytucją finansową w Europie Środkowo-Wschodniej, obecną w 5 krajach. W Polsce cieszymy się zaufaniem ok. 16 mln klientów i jesteśmy numerem jeden na rynku ubezpieczeniowym. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Na co dzień stawiamy na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Wiemy jak ważne w pracy jest łączenie wykonywanych zadań z Twoimi umiejętnościami i zainteresowaniami zawodowymi.
Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i pracuj w miejscu najlepiej dopasowanym do Twoich kompetencji.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr ref.: 000017353
Twój zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów w zakresie procesów posprzedażowych realizowanych w Centrum Obsługi Posprzedażowej
  • Obsługa Klientów Grupy PZU za pośrednictwem dostępnych w Centrum Obsługi Posprzedażowej kanałów (list, e-mail, telefon)
  • Ewidencja informacji o klientach i zdarzeniach ubezpieczeniowych w dedykowanych systemach informatycznych
  • Udzielanie klientom informacji dotyczących obsługi ubezpieczeń
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze produktów finansowych, w tym ubezpieczeniowych
  • Praktyczna wiedza z zakresu standardów obsługi Klienta
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
To oferujemy:
  • Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
  • Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa
  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

GREEN LINE CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Specjalista ds. obsługi klienta i administracji

wielkopolskie
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa inforlinii, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie umów do systemu, sporzadzanie pełnomocnictw do umów....
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta

warmińsko-mazurskie
Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych,...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Pracownik obsługi klienta

pomorskie
1) Zapoznanie się z polityką firmy,2) Obsługa komputera,3) Obsługa wynajmujących,4) Prezentacja produktów i usług świadczonych przez firmę,5) Budowa trwałych relacji z klientem,6) Obsługa...
Opublikowano: wczoraj