Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/23/2521
OBOWIĄZKI:
1. Wprowadzanie zamówień do systemu i wsparcie klientów w procesie zakupowym2. Kontakt telefoniczny i mailowy3. Udzielanie informacji o ofercie, obsługa zapytań i reklamacjiPraca na terenie Józefosławia.Godziny pracy 6:00-14:00/ 11:00-19:00, 8h dziennie, 1 lub dwie soboty w ciągu miesiąca, 1 niedziela w ciągu miesiąca.Pracodawca prosi o wysyłanie CV na maila.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i internetu
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : Komunikatywność, chęć i predyspozycje do pracy z klientem, dobra organizacja pracy i skupienie na pracy zadaniowej, umiejętność pracy w zespole
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Piaseczno
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 700 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Zobacz podobne oferty
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj
Elis Textile Service Sp. z o.o.
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
śląskie
Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od...
Opublikowano: wczoraj
GRUPA PZU
Specjalista Obsługi Klienta
mazowieckie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: wczoraj