Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wysoczka
Numer: StPr/23/1288
OBOWIĄZKI:
przygotowywanie dokumentacji eksportowej, archiwizacja danych i dokumentów wysyłkowych, aktualizacja baz danych, przygotowywanie próbek, współorganizacja targów branżowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania dodatkowe:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Znajmość języka angielskiego - minimum średnio zaawansowany
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wysoczka
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 790,3 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Zobacz podobne oferty
DONE Deliveries sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych
małopolskie
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
zachodniopomorskie
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim
śląskie
Kontakt z klientami w języku węgierskim – telefonicznie, mailowo i przez czat, Wsparcie techniczne i pomoc w obsłudze zgłoszeń serwisowych, Realizacja reklamacji i koordynacja napraw,...
Opublikowano: wczoraj