Specjalista ds. obsługi klienta

wielkopolskie / Wysoczka

Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wysoczka
Numer: StPr/23/1288
OBOWIĄZKI:
przygotowywanie dokumentacji eksportowej, archiwizacja danych i dokumentów wysyłkowych, aktualizacja baz danych, przygotowywanie próbek, współorganizacja targów branżowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Znajmość języka angielskiego - minimum średnio zaawansowany

Miejsce pracy:

Wysoczka


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

DONE Deliveries sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych

małopolskie
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim

zachodniopomorskie
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim

śląskie
Kontakt z klientami w języku węgierskim – telefonicznie, mailowo i przez czat, Wsparcie techniczne i pomoc w obsłudze zgłoszeń serwisowych, Realizacja reklamacji i koordynacja napraw,...
Opublikowano: wczoraj