Specjalista ds. obsługi klienta

śląskie / Świętochłowice

badaj.to Sp. z o.o. to sieć laboratoriów medycznych, które od ponad 30 lat – pod marką Śląskie Laboratoria Analityczne i badaj.to – wykonują badania laboratoryjne Klientom indywidualnym oraz podmiotom leczniczym. Wśród naszych Kontrahentów znajdują się zarówno szpitale, przychodnie jak i gabinety specjalistyczne.

W związku z rozwojem firmy, prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Świętochłowice
 
Oferujemy:
  • Atrakcyjny system wynagradzania
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych organizowanych przez pracodawcę
  • Komplet narzędzi niezbędnych do efektywnego wykonywania pracy
  • Zachęcający pakiet benefitów, w tym: wysokie zniżki na badania laboratoryjne dla Ciebie oraz Twojej najbliższej rodziny, ubezpieczenie grupowe, program rekomendowania pracowników, pakiety świadczeń socjalnych oraz możliwość uczestniczenia w inicjatywach dobroczynnych
  • A także: karta MultiSport, dofinansowanie do posiłków SmartLunch
Zakres obowiązków:
  • Telefoniczna obsługa Klienta
  • Udzielanie wyjaśnień klientom odnośnie działań reklamowo – promocyjnych
  • Wyjaśnianie zgłoszonych niezgodności i reklamacji oraz ich rejestracja
  • Inicjowanie działań sprzedażowych
Oczekujemy:
  • Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
  • Nastawienie na pracę „z” i „dla” Klienta
  • Komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy, w tym umiejętność pracy pod presją czasu
  • Sumienność
  • Znajomość MS Office
Dzięki licznym punktom pobrań krwi, a mamy ich prawie 150 w 5 województwach, jesteśmy blisko naszych Klientów. My też bywamy pacjentami, dlatego oferujemy taką opiekę medyczną, jakiej sami oczekujemy. Każdego roku wykonujemy miliony badań diagnostycznych i jesteśmy dumni z tego, że nasza praca wpływa na zdrowie naszych Klientów i ich rodzin.

O sukcesach firmy decydują ludzie, którzy ją tworzą. Nasz zespół liczy ponad 500 pracowników. Łączy nas pasja i zaangażowanie z jakimi podchodzimy do swoich codziennych obowiązków. Dzielimy się wiedzą i szanujemy wzajemne poglądy i wartości. Los najbardziej potrzebujących nie jest nam obojętny, dlatego aktywnie włączamy się w akcje charytatywne (sla.pl/pomagamy).

Nasze usługi często ratują ludzkie życie. Każdego dnia, wydając wyniki badań, dajemy Pacjentom świadomość stanu swojego zdrowia. Czy może być coś bardziej motywującego do pracy? Jeśli cenisz – tak jak my – etykę w działaniu, otwartość i uczciwość w relacjach ze współpracownikami, a ponadto szukasz niekorporacyjnej atmosfery to nie czekaj dłużej, zaaplikuj i dołącz do naszego zespołu!
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

ER Group

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. angielskim

mazowieckie
Zakres obowiązków: Wsparcie Klientów w sytuacjach awaryjnych podczas podróży zagranicznych. Organizowanie pomocy assistance, w tym kontakt z placówkami medycznymi w Polsce i za granicą....
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Pracownik obsługi klienta

pomorskie
1) Zapoznanie się z polityką firmy,2) Obsługa komputera,3) Obsługa wynajmujących,4) Prezentacja produktów i usług świadczonych przez firmę,5) Budowa trwałych relacji z klientem,6) Obsługa...
Opublikowano: wczoraj
Urząd Miasta Puck

Referent ds biura obsługi klienta

pomorskie
Udzielanie kompleksowej informacji z zakresu funkcjonowania urzędu. Przyjmowanie, weryfikowanie oraz rejestrowanie składanej w urzędzie dokumentacji. Udostępnianie odpowiednich druków i wzorów...
Opublikowano: wczoraj