Specjalista ds obsługi klienta

lubuskie / Zielona Góra

Należymy do czołowych europejskich producentów urządzeń automatyki przemysłowej oraz precyzyjnych odlewów ciśnieniowych. Działamy na rynku od 1953 r.

LUMEL S.A. specjalizuje się w produkcji urządzeń automatyki przemysłowej przeznaczonej do pomiarów, przetwarzania, regulacji, rejestracji oraz transmisji i wizualizacji procesów przemysłowych, usługach w zakresie projektowania i wykonawstwa systemów automatyki, usługach w zakresie EMS oraz doradztwie technicznym.

Lumel Alucast Sp. z o.o. jest znanym na świecie producentem wysoko- ciśnieniowych odlewów z aluminium. Z powodzeniem łączymy blisko 70-letnie doświadczenie z innowacyjnymi technologiami. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania począwszy od projektowania i wykonania narzędzi i form, przez odlewanie, obróbkę, malowanie i montaż. Nasze odlewy dostarczamy do wielu gałęzi przemysłu, takich jak: motoryzacja, automatyka, ogrzewnictwo i chłodnictwo, przemysł oświetleniowy, elementy pomp i sprężarek.
Specjalista ds obsługi klienta
Miejsce pracy: Zielona Góra
Zadania na stanowisku pracy:
  • wprowadzanie zleceń produkcyjnych do systemu,
  • kontakt z klientem: uzgodnienia dotyczące zleceń sprzedaży z produkcją, ustalanie terminów realizacji zamówień, potwierdzanie klientom przyjęcia zamówień wraz z terminem realizacji, telefoniczne oraz mailowe udzielanie informacji klientom o statusie ich zamówienia,
  • realizacja wysyłek,
  • zatwierdzanie faktur w systemie komputerowym, kompletowanie dokumentacji wysyłkowej w systemie komputerowym,
  • kontakt ze spedytorami,
  • monitorowanie płatności klientów,
  • prowadzenie korespondencji handlowej,
  • udział w spotkaniach biznesowych z klientem międzynarodowym.
Od kandydata oczekujemy:
  • wykształcenia średniego lub wyższego,
  • umiejętności obsługi komputera - MS Office (Excel), Gmail
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • doświadczenia w pracy z klientem biznesowym (mile widziane),
  • znajomości systemu SAP (mile widziane).
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
  • profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
  • szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
  • pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
  • atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
  • brak dress codeu,
  • możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
  • nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
  • pożyczki na preferencyjnych warunkach,
  • możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
  • duży, bezpłatny parking,
  • dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Vetlab Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj
Elis Textile Service Sp. z o.o.

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

śląskie
Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od...
Opublikowano: wczoraj
GRUPA PZU

Specjalista Obsługi Klienta

mazowieckie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: wczoraj