Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie / Siedlce

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/23/2222
OBOWIĄZKI:
Obsługa urządzeń biurowych, opracowywanie korespondencji. Przygotowywanie pism i wniosków niezbędnych w procesie restrukturyzacji lub upadłości. Rejestracja wniosków w systemie KRZ. Kontakt telefoniczny i osobisty ze zleceniodawcami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: kreatywność i innowacyjność
Uprawnienia: obsługa pakietu biurowego MS OFFICE
Uprawnienia: efektywna organizacja czasu pracy


Wymagania inne:

znajomość edytorów tekstowych, arkuszy kalkulacyjnych. Dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, samodyscyplina. Oferta stażu skierowana do osób zarejestrowanych w ewidencji PUP Siedlce.

Miejsce pracy:

Siedlce


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Vetlab Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim

zachodniopomorskie
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i...
Opublikowano: wczoraj
Roca Polska

Specjalista / Specjalistka ds.Obsługi Klienta

zachodniopomorskie
Obowiązki: • Obsługa klienta krajowego i zagranicznego. • Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. • Planowanie i organizacja wysyłek. • Przygotowywanie dokumentacji...
Opublikowano: wczoraj