WBS Sp. z o.o. jest firmą specjalizującą się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów dla branż technologicznych oraz produkcyjnych. Wspierając prestiżowe projekty w Polsce i za granicą, oferujemy naszym Kandydatom atrakcyjne oferty pracy dające możliwość rozwoju zawodowego i realizacji indywidualnych planów życiowych.
Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Sławków (woj. śląskie) - 30 km od Katowic
Opis stanowiska pracy / zadania:
- Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy.
- Monitorowanie i obsługa zamówień klientów.
- Tworzenie ofert handlowych.
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami.
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta B2B.
- Znajomość zagadnień dot. handlu międzynarodowego i transportu.
- Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP i CRM – mile widziane.
- Umiejętność organizacji pracy.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym.
Pracodawca oferuje:
- Pracę w firmie produkcyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Dofinansowanie do ubezpieczenia zdrowotnego i na życie.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Wsparcie w relokacji.
Zobacz podobne oferty
CYRUS TOURS SPÓŁKA JAWNA
Pracownik ds. obsługi klienta
zachodniopomorskie
Bezpośrednia obsługa klientów na wskazanym miejscu, udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:...
Opublikowano: dzisiaj
Majewscy Centrum Ogrodnicze Sławomir Majewski
Pracownik obsługi klienta na dziale zoologicznym
dolnośląskie
praca polega na pielęgnacji zwierząt, karmieniu, doradztwo w sprzedaży artykułów zoologicznych Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: zianteresowania zoologiczne
Opublikowano: wczoraj
DONE Deliveries sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych
małopolskie
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań...
Opublikowano: wczoraj