Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Poloneza 91
Ochrona Juwentus – jesteśmy jedną z największych, najszybciej rozwijających się i najlepiej rozpoznawalnych firm z branży ochrony i bezpieczeństwa w Polsce. Cieszymy się opinią profesjonalnego i godnego zaufania usługodawcy, stale docenianego przez naszych klientów w niezależnych badaniach jakości. Jesteśmy prekursorem wielu innowacyjnych rozwiązań i technologii w obszarze usług ochrony.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- telefoniczna i mailowa obsługa klientów
- oferowanie klientom nowych usług/produktów
- negocjowanie warunków współpracy z klientami
- terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów
- weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez klientów
- wprowadzanie do systemu umów i innych dokumentów handlowych
- współpraca z innymi działami w ramach realizowanych zadań
- dbałość o wizerunek firmy
WYMAGANIA:
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- dbałość o szczegóły
- opanowanie w stresujących sytuacjach
- nastawienie na potrzeby Klienta i zachowanie najwyższej jakości poziomu obsługi
- odpowiedzialność, terminowość, punktualność
- bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista
- biegła obsługa komputera MS Office
- doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta, sprzedaży lub wsparcia sprzedaży
OFERUJEMY:
- stabilne warunki zatrudnienia w dużej firmie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- przyjazną atmosferę
- pakiet opieki medycznej
- Lokalizacja Warszawa ul: Poloneza 91
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie – lidera w branży ochrony i bezpieczeństwa, który znalazł się w gronie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne wyróżnienia i nagrody między innymi: Diamenty Forbesa 2018, Nagroda konsumenta Top Marka 2018, Gazele Biznesu 2017, Konsumencki Lider Jakości 2022 oraz Laur Klienta 2023.
Zobacz podobne oferty
DONE Deliveries sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych
małopolskie
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
zachodniopomorskie
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim
śląskie
Kontakt z klientami w języku węgierskim – telefonicznie, mailowo i przez czat, Wsparcie techniczne i pomoc w obsłudze zgłoszeń serwisowych, Realizacja reklamacji i koordynacja napraw,...
Opublikowano: dzisiaj