Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Panek SA, największy polski operator CarSharing, prowadzi rozwój systemu do obsługi tego wschodzącego biznesu. Obecnie poszukujemy doświadczonego Analityka Biznesowo - Systemowego, który pomoże nam w usprawnieniu organizacji w zakresie kreowania i optymalizacji procesów Spółki.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • Wsparcie telefoniczne i mailowe klientów korzystających z aplikacji PANEK - także w języku angielskim;
  • Informowanie o świadczonych usługach i pomoc w rozwiązywaniu problemów;
  • Weryfikacja dokumentów i aktywacja nowych użytkowników aplikacji mobilnej.

Nasze wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację;
  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej, w weekendy i w porze nocnej;
  • Umiejętność pracy w grupie i dobra organizacja czasu pracy.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy;
  • Min. 30% zniżki na przejazdy autami Panek Car Sharing i Car Rental;
  • Kartę Multisport, opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe w atrakcyjnych cenach;
  • Elastyczny czas pracy;
  • Pracę w atrakcyjnym biurze w dobrej lokalizacji.
Informuję, iż administratorem danych osobowych zawartych na przesłanych dokumentach rekrutacyjnych będzie PANEK S.A. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na dane stanowisko. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych jest dostępne pod linkiem https://panekcs.pl/images/regulamin/Klauzula_informacyjna_-_rekrutacja_Panek.pdf
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

Client Support Specialist with German

pomorskie
Work model: onsite At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are...
Opublikowano: dzisiaj
Urząd Miasta Puck

Referent ds biura obsługi klienta

pomorskie
Udzielanie kompleksowej informacji z zakresu funkcjonowania urzędu. Przyjmowanie, weryfikowanie oraz rejestrowanie składanej w urzędzie dokumentacji. Udostępnianie odpowiednich druków i wzorów...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Staż - specjalista do spraw reklamy i obsługi klienta

opolskie
pon - pt 8:00-16:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Minimalne kwalifikacje: wykształcenie średnie, asertywność, komunikatywność, kreatywne i...
Opublikowano: wczoraj